May 26, 2012

Raspberry muffin à la Coeur de sucre

Delphine from Parfums de Gourmandises has a theme for the month of May: Cupcakes May.
She has already made 3 differents cupcakes for this month and i was charmed by her Raspberries cupcake.

Here are mines:

I've made them for Hubby and i but also for my friend who's jut became a mother. She liked my cupcake ;)

As i will have some free times coming weeks i hope to post more often on what i've baked, cooked, sewed and gardenned ;)

See you very soon!!

1 comment:

  1. Même si mon anglais est très très mauvais, j'ai bien compris qu'il s'agissait d'une petite recette de chez moi... j'espère que tu as aimé... ce ne sont quand même pas mes préférés... Dans ce genre de petits gâteaux les meilleurs sont les "cupcakes aux myrtilles" : une véritable tuerie !!!
    Gros bisous et merci pour ce petit clin d'oeil !!!
    Très bonne semaine, à très bientôt,
    Delph

    ReplyDelete